26.04. Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему "Відсотки. Середнє арифметичне."Повторити п. 30 - п. 34. №1265, №1270. 

23.04.

Образотворче мистецтво. Тема. Петриківський розпис. Виконання рослинних зображень на основі об'єднання елементів петриківського розпису. 

1.     Опрацювати § 19 Середовище виконання алгоритмів https://www.youtube.com/watch?v=cGTvhhbALw8

ВИКОНАТИ  Пит. 1 стор. 186

22.04 .

Математика. Тема. Розв'язування задач і вправ на повторення. Повторити п 30 - п. 34. Задача № 1245, 1261, стор.226.

 

21.04.

Математика. Тема. Розв'язування вправ . Самостійна робота. Повторити п.33, п.34, стор.216 - 226. Самостійна робота

задача №1242, № 1248, 1258, 1260 ( в робочих зошитах).

 

20.04.

Математика. Тема. Розв'язування задач і вправ на тему " Відсотки. Середнє арифметичне". Повторити п. 33, п.34, стор. 216 - 226, Задача № 1243, № 1256, №1259.

19.04.

Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему "Середнє арифметичне". Повторити п. 34. стор. 222. Задача № 1242, № 1248. 

16.04

Музичне мистецтво.

Музика та інші види мистецтва. Музика та інші види мистецтва. Музика і слово. О. Злотник " Школярі-школярики"  Завдання - вивчити слова пісні  "Школярі-школярики"

ІНФОРМАТИКА        Опрацювати § 18 Алгоритми та їх виконавці      ВИКОНАТИ  Впр. 1 стор. 172

Німецька мова.Тема: Куди ти їдеш.Вивчити нову лексику. Виконати впр.2. с. 155. Підібрати правильний  підпис до фото. Д.З. Впр. 6. с. 157.Написати розповідь про свого друга за планом.

 

 

 

14.04.

Математика .

Тема. Розв'язування вправ на тему "Середнє значення величин". Повторити п.2. №1237, №1239.

Зарубіжна література.

М.І. Цвєтаєва. "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль  літературних і музичних асоціацій у творі.  Завдання - письмова відповідь на питання  "Образ ліричної героїні у вірші Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці"

Українська література.

ЄННН. Гуцало. Оповідання "ЛОсь". Образи хлопчиків. Завдання - підібрати цитати до характеристики хлопчиків, підготувати усні характеристики.

Історія

Дослідники історії. Головні цілі пізнання минулого.  Завдання - Опрацювати п.19 (стор.108-111).Відповіді на питання (стор.111)

 Німецька мова. Урок 72. Тема:Школа моєї мрії. Виконати вправи 1, 2, 3 письмово. Д.З. Впр.5.С.151. Написати розповідь про школу, про яку ти мрієш.

 

 

 

15.04. Математика .Тема. Розв'язування вправ . Самостійна робота. Повторити п.2. Самостійно опрацювати №1228 - № 1234.

( підручник).

Українська мова.

Кома між частинами складного речення.  Завдання - повторити п.60, вивч. п.61, впр.483

13.04.Природознавство.Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.Наземно-повітряне середовище.Опрацювати п.40 с.146-150.В робочому зошит с.77-79.

13.04. Математика . Тема. Середнє значення величин. Опрацювати п.2. №1235, №1238, стор.226.

Українська мова. Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв'язком. 

Завдання - впр.471,472,473 - усно, впр.482 (письмово)

 Німецька мова.Тема:Урок німецької мови.Виконати впр.2. с.148. письмово..Вивчити нову лексику на стор.148. Д.З. Впр.4.Стор.149. Прочитати, перекласти текст.

 

 

 

 

02.04

Музичне мистецтво.Музика та інші види мистецтва. О.Злотник. "Школярі- школярики". опрацювати матеріал на стор.136-143. Вивчити слова пісні О.Злотника "Школярі-школярики"

Німецька мова. Тема: Що ми маємо робити.Виконати впр.с.146.письмово, перекласти. Переписати і вивчити відмінювання модальних дієслів.Д.З.Виконати впр.5.с.147.Вставити пропущені слова.

 

 

 

12.04.

 Математика .

Тема. Середнє арифметичне.

Опрацювати п.34. стор. 222 №1230, № 1232.

 

Українська мова.

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим та сполучниковим зв'язком.

Завдання  опрацювати п. 60-61, виконати впр.479

 

Українська література. 

Є. Гуцало.Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла- наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось". Образи хлопчиків. 

Завдання- опрацювати матеріал на стор. 203-210. Скласти простий план до змісту оповідання "Лось". Переказувати оповідання.

 

Зарубіжна література.М.І.Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші. Образ ліричної героїні. Завдання- опрацювати матеріал на стор. 259-264,дати відповідь на питання (стор. 263-264), підготувати виразне читання вірша.

01.04

Українська мова.

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим звязком. Кома між частинами складного речення, зєднаними безсполучниковим і сполучниковим звязком.  П.60,61, впр.470,471,472,478,479 (усно), впр.475,483 (письм.)

Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему " Відсотки". 

Повторити п.33. Задача №1196, 1199, 1213, № 1217.

31 .03

Історія.Практична робота. Розповідь про памятку історії або памятник, установлений в рідному краї. (Стор. 106, завдання 2,3,4). Скласти письмове повідомлення на основі опрацьованої інформації.

Українська література.

Є. Гуцало.Основні відомості про письменника.  Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва.  Порушення цієї теми в оповіданні "Лось". ТЛ: оповідання.  Образи хлопчиків.  Розвиток звязного мовлення №4. Складання портрета літературного героя (письмово)

Зарубіжна література.

М.І.Цвєтаєва. " Книги в червоній палітурці". Чарівний сві літератури й мистецтва. Образ ліричної герої

Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему "Відсотки". Повторити п. 33, Задача № 1195, № 1197, 1214, 1215. Самостійна робота ( в вайбері).

Німецька мова. Тема: Наша школа.Виконати впр.5. с.145. Дати відповіді на питання.Д.З.Виконати впр.7.с.145.Написати лист-відповідь.

 

 

 

30.03

Українська мова.

Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи

Музичне мистецтво. Музика та інші види мистецтва.О.Злотник  "Школярі-школярики"

 

 Математика. Тема. Знаходження числа за його відсотками. Опрацювати п. 33. пункт 2, стор. 217, №1192, №1193, задача №1194, 1197.

№1220.

Німецька мова.  Тема:Учні та вчителі .Записати в словник нову лексику на с.141,вивчити.Виконати впр.3.с.141 письмово.Впр.4. с.141 письмово.Ознайомитись з теоретичним матеріалом Накзовий спосіб дієслів, таблицю переписати в зошит. Д.З.Впр.6. с.142

30.03.Природознавство. умови життя на планеті Земля.Середовища життя.Чинники середовища.Вплив на організми чинників неживих природи.Опрацювати п.38 с.137-140.В робочих зошитах с.74-75.

 

29.03.

Українська мова. 

                Ознайомлення з найбільш уживаними словами та сполученнями слів. Виділення всавних слів на письмі комами.                  Завдання: п.58, впр. 457,458,459 (усно), впр. 461 (письмово)

 

 Українська література. 

           П. Тичина. Короткі відомості про поета і край, де він народився."Не бував ти у наших краях",  "Гаї шумлять",  "Блакить мою душу обвіяла" Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності,патріотичних почуттів засобами худжнього слова. Мелодійність віршів.  ТЛ. Метафора, епітет.Виразне читання поезії Шевченка та Тичини.  Завдання: опрацювати матеріал на стор. 199-202, повторити художні тропи, вивчити напам'ять  "Гаї шумлять" Підготувати виразне читання поезій Шевченка, Тичини.

 

 Зарубіжна література.

        Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див"  Образ Аліси. Персонажі, які оточують героїню. Особливості художньої мови. Читати на стор. 240-256, підготува усну характеристику Аліси.

 Математика.

Тема. Знаходження відсотків від даного числа. Опрацювати  п. 33, пункт 1, стор. 216.

              №1175, №1178, задача №1180.

 

 

 

 

 

26.03.Основи здоров'я. Правила людських стосунків.Спілкування і здоров'я. Опрацювати пар.18,19 с.99-108. Скласти пам'ятку "Візитка .Враження під час першого контакту.

 

26.03. Образотворче мистецтво. "Символіка українського орнаменту . Вишивка - традиційний український вид декоративно - ужиткового мистецтва. Створення ескізу великодної писанки.https://youtu.be/7B5eGGn0OYo

 26.03. Трудове навчання.

Проект 7

"Лялька - мотанка" (оберіг).

25.03Фізкультура  https://youtu.be/Y_BpBmH5DmY

25.03 Математика. Повторити тему" Відсотки".Підручник п.32.стор.212-216.Опрацювати тести в робочих зошитах

25.03.Природознавство.Різноманітність організмів:Бактерії.Опрацювати пар.37 стор.134-136.Робочий зошит с.70 завд.1-4.Переглянути відео https://youtu.be/MVYc-OsR974

Виконати тести

27.11. Основи здоров'я.Уміння вчитися. Раціональний розподіл чапсу.Розпорядок дня школяра. Опрацювати параграф 7-8. https://www.youtube.com/watch?v=YfjMjltCbhc

Математика26/11.

Підручник ст.128-129, "Піраміда". Контрольні запитання на ст.129. Номер виконати 651, 658, 657, 690, 644.

26.11. Природознавство. Явища природи.Повторюваність явищ.Взаємозв'язок явищ у природі. Опрацювати параграф 10, виконати завдання в робочому зошиті с.23.

Математика  25/11.

Опрацювати тему:"Квадрат і куб числа.Площа прямокутника і квадрата. Прямокутний паралелепіпед і куб."Підручник ст.115,п.18, ст.120 п.19, ст.125 п.20.номер 590, 591.номер 609, 611. Номер 638.

24.11.Пртродознавство. Практичне заняття "Розділення суміші фільтруванням" У робочому зошиті виконати практичне заняття на с.21.

24.11 

Математика

Контрольна 4 ( на двойних листочках):

 23.11

Математика

Самостійна робота 3  по :темі' Рівняння" на двойних листочках:

Образотворче

"Зображення предметів циліндричної форми", малюєте предмети циліндричної форми.

Українська література.

Прочитати казку "Хуха-моховинка", переказувати

Зарубіжна література.

Прочитати казку Оскара Уайльда "Хлопчик-зірка", скласти план до змісту (письмово, у робочих зошитах)

17.11  Природознавство.

Способи розділення сумішей.

Опрацювати параграф 9.

Переглятути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=74txMKwlqvo

 

Виконати завдання в робочому зошиті с.20-21.

Завдання по основам здоров’я

 

5 клас

12.03

Запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою в т.ч. за станом здоровя .

Опрацювати пар.23.

 

19.03

Пожежна безпека.Причини виникнення пожеж.

Опрацювати пар.24.

 

02.04

Способи гасіння пожеж. Особливості гасіння електроприборів.Захист органів дихання під час пожежі.

Презентація: https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/pozhezha-18179/

План-конспект уроку: https://www.schoollife.org.ua/437-2018/ (завантажити) виписати в зошит означення “Пожежа”, замалювати “трикутник вогню”, а також скласти табличку: Легкозаймисті, Важкозаймисті та Негорючі матеріали.

За бажанням: намалювати плакат на ватмані: “Пожежна безпека”

 

09.04.

Дитина в автономній ситуації.Безпека в побуті.

 

Опрацювати пар.26.

Завдання з природознавства 

В робочих зошитах записуємо число і тему та робимо короткі конспекти у вигляді схем.

5 клас Природознавство

13.03

Різноманітність організмів.Тварини.

Параграф 35,зав.3 с.129(в зошиті групи тварин)

 

16.03

 Різноманітність організмів.Гриби

Параграф 36,(в зошиті схема будова гриба, групи грибів)

 

30.03

Різноманітність організмів.Бактерії

Параграф 37,(виконати завдання з рубрики «Допоможуть дорослі»)с.137

 

1.04

Умови життя на планеті Земля.Середовище життя.Чинники середовища.Вплив на організми чинників неживої природи.

Параграф 38,(в зошиті схема:чинники середовища)

 

5 клас

12.03

Запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою в т.ч. за станом здоровя .

Опрацювати пар.23.

 

19.03

Пожежна безпека.Причини виникнення пожеж.

Опрацювати пар.24.

 

02.04

Способи гасіння пожеж. Особливості гасіння електроприборів.Захист органів дихання під час пожежі.

Презентація: https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/pozhezha-18179/

План-конспект уроку: https://www.schoollife.org.ua/437-2018/ (завантажити) виписати в зошит означення “Пожежа”, замалювати “трикутник вогню”, а також скласти табличку: Легкозаймисті, Важкозаймисті та Негорючі матеріали.

За бажанням: намалювати плакат на ватмані: “Пожежна безпека”