26.04. Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему "Відсотки. Середнє арифметичне."Повторити п. 30 - п. 34. №1265, №1270.
23.04.
Образотворче мистецтво. Тема. Петриківський розпис. Виконання рослинних зображень на основі об'єднання елементів петриківського розпису.
1. Опрацювати § 19 Середовище виконання алгоритмів https://www.youtube.com/watch?v=cGTvhhbALw8
ВИКОНАТИ Пит. 1 стор. 186
22.04 .
Математика. Тема. Розв'язування задач і вправ на повторення. Повторити п 30 - п. 34. Задача № 1245, 1261, стор.226.
21.04.
Математика. Тема. Розв'язування вправ . Самостійна робота. Повторити п.33, п.34, стор.216 - 226. Самостійна робота
задача №1242, № 1248, 1258, 1260 ( в робочих зошитах).
20.04.
Математика. Тема. Розв'язування задач і вправ на тему " Відсотки. Середнє арифметичне". Повторити п. 33, п.34, стор. 216 - 226, Задача № 1243, № 1256, №1259.
19.04.
Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему "Середнє арифметичне". Повторити п. 34. стор. 222. Задача № 1242, № 1248.
16.04
Музичне мистецтво.
Музика та інші види мистецтва. Музика та інші види мистецтва. Музика і слово. О. Злотник " Школярі-школярики" Завдання - вивчити слова пісні "Школярі-школярики"
ІНФОРМАТИКА Опрацювати § 18 Алгоритми та їх виконавці ВИКОНАТИ Впр. 1 стор. 172
Німецька мова.Тема: Куди ти їдеш.Вивчити нову лексику. Виконати впр.2. с. 155. Підібрати правильний підпис до фото. Д.З. Впр. 6. с. 157.Написати розповідь про свого друга за планом.
14.04.
Математика .
Тема. Розв'язування вправ на тему "Середнє значення величин". Повторити п.2. №1237, №1239.
Зарубіжна література.
М.І. Цвєтаєва. "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі. Завдання - письмова відповідь на питання "Образ ліричної героїні у вірші Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці"
Українська література.
ЄННН. Гуцало. Оповідання "ЛОсь". Образи хлопчиків. Завдання - підібрати цитати до характеристики хлопчиків, підготувати усні характеристики.
Історія
Дослідники історії. Головні цілі пізнання минулого. Завдання - Опрацювати п.19 (стор.108-111).Відповіді на питання (стор.111)
Німецька мова. Урок 72. Тема:Школа моєї мрії. Виконати вправи 1, 2, 3 письмово. Д.З. Впр.5.С.151. Написати розповідь про школу, про яку ти мрієш.
15.04. Математика .Тема. Розв'язування вправ . Самостійна робота. Повторити п.2. Самостійно опрацювати №1228 - № 1234.
( підручник).
Українська мова.
Кома між частинами складного речення. Завдання - повторити п.60, вивч. п.61, впр.483
13.04.Природознавство.Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.Наземно-повітряне середовище.Опрацювати п.40 с.146-150.В робочому зошит с.77-79.
13.04. Математика . Тема. Середнє значення величин. Опрацювати п.2. №1235, №1238, стор.226.
Українська мова. Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв'язком.
Завдання - впр.471,472,473 - усно, впр.482 (письмово)
Німецька мова.Тема:Урок німецької мови.Виконати впр.2. с.148. письмово..Вивчити нову лексику на стор.148. Д.З. Впр.4.Стор.149. Прочитати, перекласти текст.
02.04
Музичне мистецтво.Музика та інші види мистецтва. О.Злотник. "Школярі- школярики". опрацювати матеріал на стор.136-143. Вивчити слова пісні О.Злотника "Школярі-школярики"
Німецька мова. Тема: Що ми маємо робити.Виконати впр.с.146.письмово, перекласти. Переписати і вивчити відмінювання модальних дієслів.Д.З.Виконати впр.5.с.147.Вставити пропущені слова.
12.04.
Математика .
Тема. Середнє арифметичне.
Опрацювати п.34. стор. 222 №1230, № 1232.
Українська мова.
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим та сполучниковим зв'язком.
Завдання опрацювати п. 60-61, виконати впр.479
Українська література.
Є. Гуцало.Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла- наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось". Образи хлопчиків.
Завдання- опрацювати матеріал на стор. 203-210. Скласти простий план до змісту оповідання "Лось". Переказувати оповідання.
Зарубіжна література.М.І.Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші. Образ ліричної героїні. Завдання- опрацювати матеріал на стор. 259-264,дати відповідь на питання (стор. 263-264), підготувати виразне читання вірша.
01.04
Українська мова.
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим звязком. Кома між частинами складного речення, зєднаними безсполучниковим і сполучниковим звязком. П.60,61, впр.470,471,472,478,479 (усно), впр.475,483 (письм.)
Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему " Відсотки".
Повторити п.33. Задача №1196, 1199, 1213, № 1217.
31 .03
Історія.Практична робота. Розповідь про памятку історії або памятник, установлений в рідному краї. (Стор. 106, завдання 2,3,4). Скласти письмове повідомлення на основі опрацьованої інформації.
Українська література.
Є. Гуцало.Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось". ТЛ: оповідання. Образи хлопчиків. Розвиток звязного мовлення №4. Складання портрета літературного героя (письмово)
Зарубіжна література.
М.І.Цвєтаєва. " Книги в червоній палітурці". Чарівний сві літератури й мистецтва. Образ ліричної герої
Математика. Тема. Розв'язування вправ на тему "Відсотки". Повторити п. 33, Задача № 1195, № 1197, 1214, 1215. Самостійна робота ( в вайбері).
Німецька мова. Тема: Наша школа.Виконати впр.5. с.145. Дати відповіді на питання.Д.З.Виконати впр.7.с.145.Написати лист-відповідь.
30.03
Українська мова.
Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи
Музичне мистецтво. Музика та інші види мистецтва.О.Злотник "Школярі-школярики"
Математика. Тема. Знаходження числа за його відсотками. Опрацювати п. 33. пункт 2, стор. 217, №1192, №1193, задача №1194, 1197.
№1220.
Німецька мова. Тема:Учні та вчителі .Записати в словник нову лексику на с.141,вивчити.Виконати впр.3.с.141 письмово.Впр.4. с.141 письмово.Ознайомитись з теоретичним матеріалом Накзовий спосіб дієслів, таблицю переписати в зошит. Д.З.Впр.6. с.142
30.03.Природознавство. умови життя на планеті Земля.Середовища життя.Чинники середовища.Вплив на організми чинників неживих природи.Опрацювати п.38 с.137-140.В робочих зошитах с.74-75.
29.03.
Українська мова.
Ознайомлення з найбільш уживаними словами та сполученнями слів. Виділення всавних слів на письмі комами. Завдання: п.58, впр. 457,458,459 (усно), впр. 461 (письмово)
Українська література.
П. Тичина. Короткі відомості про поета і край, де він народився."Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять", "Блакить мою душу обвіяла" Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності,патріотичних почуттів засобами худжнього слова. Мелодійність віршів. ТЛ. Метафора, епітет.Виразне читання поезії Шевченка та Тичини. Завдання: опрацювати матеріал на стор. 199-202, повторити художні тропи, вивчити напам'ять "Гаї шумлять" Підготувати виразне читання поезій Шевченка, Тичини.
Зарубіжна література.
Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див" Образ Аліси. Персонажі, які оточують героїню. Особливості художньої мови. Читати на стор. 240-256, підготува усну характеристику Аліси.
Математика.
Тема. Знаходження відсотків від даного числа. Опрацювати п. 33, пункт 1, стор. 216.
№1175, №1178, задача №1180.
26.03.Основи здоров'я. Правила людських стосунків.Спілкування і здоров'я. Опрацювати пар.18,19 с.99-108. Скласти пам'ятку "Візитка .Враження під час першого контакту.
26.03. Образотворче мистецтво. "Символіка українського орнаменту . Вишивка - традиційний український вид декоративно - ужиткового мистецтва. Створення ескізу великодної писанки.https://youtu.be/7B5eGGn0OYo
26.03. Трудове навчання.
Проект 7
"Лялька - мотанка" (оберіг).
25.03Фізкультура https://youtu.be/Y_BpBmH5DmY
25.03 Математика. Повторити тему" Відсотки".Підручник п.32.стор.212-216.Опрацювати тести в робочих зошитах
25.03.Природознавство.Різноманітність організмів:Бактерії.Опрацювати пар.37 стор.134-136.Робочий зошит с.70 завд.1-4.Переглянути відео https://youtu.be/MVYc-OsR974
Виконати тести
27.11. Основи здоров'я.Уміння вчитися. Раціональний розподіл чапсу.Розпорядок дня школяра. Опрацювати параграф 7-8. https://www.youtube.com/watch?v=YfjMjltCbhc
Математика26/11.
Підручник ст.128-129, "Піраміда". Контрольні запитання на ст.129. Номер виконати 651, 658, 657, 690, 644.
26.11. Природознавство. Явища природи.Повторюваність явищ.Взаємозв'язок явищ у природі. Опрацювати параграф 10, виконати завдання в робочому зошиті с.23.
Математика 25/11.
Опрацювати тему:"Квадрат і куб числа.Площа прямокутника і квадрата. Прямокутний паралелепіпед і куб."Підручник ст.115,п.18, ст.120 п.19, ст.125 п.20.номер 590, 591.номер 609, 611. Номер 638.
24.11.Пртродознавство. Практичне заняття "Розділення суміші фільтруванням" У робочому зошиті виконати практичне заняття на с.21.
24.11
Математика
Контрольна 4 ( на двойних листочках):
23.11
Математика
Самостійна робота 3 по :темі' Рівняння" на двойних листочках:
Образотворче
"Зображення предметів циліндричної форми", малюєте предмети циліндричної форми.
Українська література.
Прочитати казку "Хуха-моховинка", переказувати
Зарубіжна література.
Прочитати казку Оскара Уайльда "Хлопчик-зірка", скласти план до змісту (письмово, у робочих зошитах)
17.11 Природознавство.
Способи розділення сумішей.
Опрацювати параграф 9.
Переглятути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=74txMKwlqvo
Виконати завдання в робочому зошиті с.20-21.
Завдання по основам здоров’я
5 клас
12.03
Запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою в т.ч. за станом здоров’я .
Опрацювати пар.23.
19.03
Пожежна безпека.Причини виникнення пожеж.
Опрацювати пар.24.
02.04
Способи гасіння пожеж. Особливості гасіння електроприборів.Захист органів дихання під час пожежі.
Презентація: https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/pozhezha-18179/
План-конспект уроку: https://www.schoollife.org.ua/437-2018/ (завантажити) виписати в зошит означення “Пожежа”, замалювати “трикутник вогню”, а також скласти табличку: Легкозаймисті, Важкозаймисті та Негорючі матеріали.
За бажанням: намалювати плакат на ватмані: “Пожежна безпека”
09.04.
Дитина в автономній ситуації.Безпека в побуті.
Опрацювати пар.26.
Завдання з природознавства
В робочих зошитах записуємо число і тему та робимо короткі конспекти у вигляді схем.
5 клас Природознавство
13.03
Різноманітність організмів.Тварини.
Параграф 35,зав.3 с.129(в зошиті групи тварин)
16.03
Різноманітність організмів.Гриби
Параграф 36,(в зошиті схема будова гриба, групи грибів)
30.03
Різноманітність організмів.Бактерії
Параграф 37,(виконати завдання з рубрики «Допоможуть дорослі»)с.137
1.04
Умови життя на планеті Земля.Середовище життя.Чинники середовища.Вплив на організми чинників неживої природи.
Параграф 38,(в зошиті схема:чинники середовища)
5 клас
12.03
Запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою в т.ч. за станом здоров’я .
Опрацювати пар.23.
19.03
Пожежна безпека.Причини виникнення пожеж.
Опрацювати пар.24.
02.04
Способи гасіння пожеж. Особливості гасіння електроприборів.Захист органів дихання під час пожежі.
Презентація: https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/pozhezha-18179/
План-конспект уроку: https://www.schoollife.org.ua/437-2018/ (завантажити) виписати в зошит означення “Пожежа”, замалювати “трикутник вогню”, а також скласти табличку: Легкозаймисті, Важкозаймисті та Негорючі матеріали.
За бажанням: намалювати плакат на ватмані: “Пожежна безпека”
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com