️Запис вебінарів щодо надання першої психологічної допомоги дітям та дорослим та психологічна допомога при втраті, АРТ-терапевтичні техніки.                                                                                       

 

🔶Я-поруч! Я-психолог! Як надавати першу психологічну допомогу.                01.03.2022                https://www.youtube.com/watch?v=AwYQyFZdbv8&t=128s 

 

🔶Перша психологічна допомога у разі гострих реакцій на травмівну подію"               02.03.2022                https://www.youtube.com/watch?v=S3m00j4Has8&t=75s

 

🔶Мама, війна! Як допомогти та підтримати дитину під час бойових дій         03.03.2022                https://www.youtube.com/watch?v=FnjGLQt3nQ8&t=102s

 

🔶ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ПІД ЧАС ВТРАТИ            05.03.2022          https://www.youtube.com/watch?v=eSnxW3hMV2E

 

🔶Як допомогти впоратися з болючим відчуттям тривоги у дні війни 06.03.2022          https://www.youtube.com/watch?v=fqKGRS4vHzI&t=5s

 

🔶ПЕРША ДОПОМОГА запобігання розвитку хронічної тривожності й розвитку ПТСР              07.03.2022                https://www.youtube.com/watch?v=qdS2QKV981Q&t=83s

 

🔶ПЕРША психологічна ДОПОМОГА. Психологічна інтервенція.Корисні поради, вправи та техніки »             08.03.2022                https://www.youtube.com/watch?v=lEnV4Q5F2DU&t=103s

 

🔶Як надавати психологічну допомогу і залишитися в ресурсі               09.03.2022          https://www.youtube.com/watch?v=Hmj-mn4s92k

 

🔶Психологічна допомога постраждалим та АРТ-терапевтичні техніки в роботі з травмою та горем»13.03.2022    

https://www.youtube.com/watch?v=G1Se-inKFSY&t=17s

 

🔶Психологічна допомога постраждалим та АРТ-терапевтичні техніки в роботі з травмою та горем»20.03.2022

https://www.youtube.com/watch?v=G1Se-inKFSY&t=17s

 

🔶АРТ- терапія та досвід в роботі з дітьми, дорослими щодо проживання травми, горя та втрати».                27.03.2022                https://www.youtube.com/watch?v=Vv5uXq_wiMo&t=3s

 

https://www.youtube.com/watch?v=AwYQyFZdbv8&t=128s

 

 

 

 

 

Шановні батьки, дослухайтесь до поряд рятувальників. Повірте, виконання елементарних правил, зробить дозвілля Вашої  дитини безпечним.

Візьміть до уваги наступні рекомендації і Ви будете спокійними за своїх дітей:

-         не залишайте дітей без нагляду;

-         не дозволяйте дітям гратися із сірниками, роз`яснійте про небезпеки таких забав;

-         поясніть дітям, що таке легкозаймисті, колючі, ріжучі, вибухонебезпечні предмети і яку небезпеку вони несуть;

-         окресліть дитині коло людей, до яких вона може в разі потреби звернутися за допомогою.

Незабувайте, що в дитячих очах саме Ви найкращий приклад для наслідування, а тому щоденно дотримуйтесь елементарних вимог безпеки життєдіяльності!

Хочете першими дізнаватись важливу інформацію про діяльність рятувальників?

 

Підписуйтесь на сторінки в соціальних мережах: https://m/facebook.com/DSNSSUMY/; https:// www.instagram.com/dsns_sumy/

 

+380544391280 -  ювенальна поліція 

 

  Як діяти батькам, якщо їх дитина зазнає цькування в школі.

 

"Якщо ви дізналися, що вашу дитину цькують, або помітили певні ознаки того, що вона страждає від булінгу, поговоріть з дитиною та з'ясуйте у неї якнайбільше фактів і подробиць про заподіяну їй шкоду. Тут важливо відокремити факти від емоцій, хоча емоції в таких випадках, звісно, зашкалюють. Варто відрізнити звичайний конфлікт від систематичного цькування, бо саме регулярне, повторюване знущання і є булінгом. Якщо ви впевнилися, що булінг мав місце, зверніться до адміністрації закладу освіти, прямим обов'язком якої є створення безпечного, вільного від насильства, булінгу та будь-яких форм дискримінації освітнього простору. Це визначено частиною 3 статті 26 Закону України “Про освіту", - написав Горбачов.

Він наголосив, що заява про булінг має бути оформлена у письмовій формі, державною мовою, зі вказанням прізвища, ім’я, по батькові заявника, адресою проживання, контактним телефоном.

Зазначається, що письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (тобто звернення без вказання прізвища, імені та по батькові особи, що звертається) чи з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і не розглядається.

Заява має бути зареєстрована у закладі освіти.

 

 

План

заходів щодо профілактики булінгу

 

2021 – 2022 н. рік

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Діагностичний етап

 

1.

 

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

Класні керівники,

 

2.

 

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

– визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники,

  

Інформаційно-профілактичні заходи

 

1.

 

Семінар «Законодавство України, що захищає дітей від насильства»

Педагогічні праців ники

Лютий

  Заступник з ВР

 

2.

 

Ділова гра «План дій щодо забезпечення запобігання насильству в закладі освіти»

7-11 кл

1 семестр

 

 

3.

 

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі»

класні керівники

Жовтень

Заступник директора з ВР

 

4.

 

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 11

Упродовж року

Дирекція школи

 

5.

 

Контроль стану попередження випадків булінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор школи

 

 

6.

 

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

січень

Заступник директора з ВР класні керівники

 

7.

 

Тренінг з елементами методики кола «Розвиток умінь безконфліктного

спілкування. Роль педагога в процесі

7-11 кл

лютий

класні керівники

                 

Директор НВК                       _____________                               Н.М.Хомиченко

. Розклад руху  шкільного мікроавтобуса за маршрутом Верхосульський НВК - с. Валіївка– с.Сульське - с. Курасово – Верхосульський НВК в 2021-2022 навчальному році

 

Населений пункт

Час прибуття, год, хв

Час відправлення, год, хв

Тривалість зупинки, хв

Відстань між зупинками, км

Верхосульський НВК

 

6-45

 

 

 с. Валіївка

7-05

7-10

5

3

с. Сульське

7-20

7-25

5

2,5

Верхосульський НВК

7-35

7-40

5

5

с.Курасове

8-00

8-05

5

9,5

с.Сульське

8-15

8-20

5

6

Верхосульський НВК

8-30

14-30

6год

3,5

с.Сульське

14-40

14-45

5

5

с. Валіївка

14-55

15-00

5

2,5

Верхосульський НВК

15-20

15-25

5

3,5

с.Сульське

15-35

15-40

5

3,5

с.Курасове

15-50

15-55

5

6

Верхосульський НВК

16-15

 

 

9,5

 

 

Правила прийому до закладу:

 

  1. Приймання дітей дошкільного віку здійснюється на безконкурсній основі протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан дитини, довідки сімейного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.
  2. До першого класу приймаються діти, як правило, із шести років, відповідно до заяви батьків та медичної довідки про стан дитини.
  3. Зарахування учнів до всіх класів здійснюється без проведення конкурсу, як правило, до початку навчального року за наказом директора.

 

 

4. Для зарахування учня з іншого закладу до шкільного підрозділу Верхосульського НВК  батьки або особи, які їх заміюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу, до ІІІ ступеня і документ про відповідний рівень освіти