19.04Математика. Знайомимось з діленням з остачею. С.74-75.Впр.6-8.                                                                                                                                Читання. Медіавіконце. Мініпроект- створення обкладинки "Мій улюблений вірш"С.130                                                                                  Українська мова. Головні і другорядні члени речення. С.131-132.Впр.5-7.                                                                                                        Я досліджую світ.Правила безпеки в школі ,в побуті , громадських місцях. С.67-68.

20.04Математика. Ділення з остачею.С76-77 Впр.6-7.                                                                                                                                                              Українська мова.Розвиток зв'язного мовлення. Написання розповіді " Як я турбуюся про своє здоров'я"                                                 Читання.  Узагальнення за прочитаним розділом. "Перевіряю свої досягнення" С.131.                                                                                                    Дизайн і технології.  Курчатко з сюрпризом.Виготовлення листівки.                             

Я досліджую світ. Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати. С.90-92.                   21.04                                                                                         Математика.  Перевіряємо ділення з остачею. С.78-79.Впр.6-7.                                                                                                                                    Читання.  Тема.Все добре переймаю, а недобре--виправляю. Що? Де? Коли? Як?.                                                                                                    Фізичне виховання.  Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.

22.04 Українська мова. Встановлюю зв'язок слів у реченні. С.133-134. Впр.6-8.                                                                                                              Математика.  Узагальнюємо ділення з остачею. С.80-81.Впр.7-10.                                                                                                                             Музичне мистецтво. Ритмічні вправи. А.Олєйнікова. "Побачити бароко"

23.04Математика.  Досліджуємо ділення з остачею. С.82-83.Впр.6-9.                                                                                                                                  Образотворче мистецтво. Створення образу улюбленого героя чи героїні кіно..С.101-103.                                                                             Українська мова.  Утворюю словосполучення. С.134-135.Впр.5-6.                                                                                                                                           Інформатика.  Для чого потрібні алгоритми.

16.04Українська мова.Утворення кличних форм іменників. Розігрування діалогу. С130.ВПр.8-9.                                                                         Математика.Арифметичні дії множення і ділення. С.74-75Впр.4-5                                                                                                                                    Музичне мистецтво.Балет.П.Чайковський" Лебедине озеро"                                                                                                                                             Я досліджую світ.Як зміцнювати своє здоров'я.. Загартування.С.62-63.

15.04Українська мова.Тема.Складання речень зі звертаннями.С.129-130. Впр.5; 8-9.                                                                                                       Математика.Навички усних обчислень. Розв'язування задач. С.73.                                                                                                                             Мистецтво.Створення ескізу театрального костюма.                                                                                                                                                         Фізична культура.  Організаційні вправи. Стрибки у довжину з місця.Естафети з м'ячем.      

14.04.Математика.Закони множення.С.72. Виконати завдання.                                                                                                                                           Читання.Тема.Якій пташці присвятив вірш Анатолій Качан.Вірш "  Розливається Дунай"                                                                                         Я досліджую світ.Корисна їжа.Створення меню на один день.Правильне харчування. С.84-85.                                                                              Фізична культура.Комплекс ЗРВ.Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки зі скакалкою.

12.04 Математика.Працюємо над навчальним проектом " Мій бюджет" Розв'язуємо задачі.С.69.                                                                                       ПроектС.71.                                                                                                                                                                                                                                                         Читання.Казковий образ дощу у вірші Д. Павличка." Дядько дощ".С.128.                                                                                                     Українська мова.Розрізнення і побудова речень , різних за метою висловлювання. С.127.                                                                                                      Я досліджую світ. Чим корисна їжа.С. 81-82.

Дизайн і технології. 24.11

Виготовлення витинанки.

Фізичне виховання. 24.11

Навички вододіння великим м'ячем.Елементи баскетболу.

30.03. Математика. Задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами. Підручник. С.65-66. Впр.6-7.                                                                        Українська мова..Розрізняємо прийменники. Підручник. С.124. Впр.6-9.                                                                                                                           Читання.  О.Олесь."В небі жайворонки,,,.Вивчити вірш напам'ять.                                                                                                                                                         Дизайн і технології. Техніка оригамі. Виготовлення піаніно.

Математика.24.11

Одиниці вимірювання величин.Стр.84-85.

Читання. 24.11

Перевіряю свої досягнення.Стр.59.Дати відповіді назапитання.

Українська мова. 24.11

Закінчення в словах.Стр.43-45. Впр.1-7.

Я досліджую світ. 23.11

Властивості повітря. Ст.103-106.

Математика 23.11

Одиниця вимірювання довжини. Міліметр.Ст 82-83.Розглянутивсі завдання.

Читання. 23.11

Скоромовки.Одну вивчити на пам'ять. Ст.58.

Мова. 23.11

Слова з однаковим звучанням, але різним значенням.Ст.41-43.Впр.8-9.

Фізична культура.

Навички володіння великим м'ячем.Різновиди ходьби та бігу.

Музичне мистецтво.

Вивчити пісню"Ой на горі та женці жнуть"

Математика.

Частина від цілого.Ст.78-79.Всі завдання.

Читання.

Народні загадки.Ст.57-58.

Образотворче мистецтво.

Ліплення тварин за власним задумом.

Я досліджую світ.

Які властивості має вода.Ст.90-93.

Математика.

Одиниці вимірювання величини. Ст.71

Мова.

Спільнокореневі слова.Ст.36-37.впр.1-8.

Читання.

Легенда."Походження назви Переяслав".Ст.53-54.

Завдання для учнів 3 класу з 21.04 по 24.04

Літературне читання

22 квітня

Тема: Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г.Демченко "Лелеки" (скорочено)

Завдання: читати твір, дати відповіді на питання після твору, письмово зробити порівняння творів "Лелеки" (тема твору, спільне, відмінне)

23 квітня

Тема: Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В.Чухліб "Равлик". Читання в особах.

Завдання:  ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору, читати в особах.

24, 27 квітня

Тема: Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги. Д.Чередниченко "Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик"

Завдання:  ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору, намалювати малюнок до кінцівки твору.

 

Математика

21 квітня

Тема: Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач.

Завдання: виконати завдання 985, 986, 988, 990, 991

22 квітня

Тема:  Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач двома способами

Завдання: виконати завдання 992, 993, 994, 995, 997, 998

23 квітня

Тема: Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв'язування задач.

Завдання: виконати завдання 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1005

 

 

Українська мова

21 квітня

Тема: Змінювання дієслів за часами.

Завдання:  виконати вправи 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359

23 квітня

Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір (зошит з розвитку писемного мовлення)

 

Природознавство

24 квітня

Тема: Травна система. Харчування. Правила здорового харчування. практичне завдання: складання раціону здорового харчування)

Завдання: с.149-153, читати, дати відповіді на питання; с.152, 153 - дослідницький практикум, завдання в зошитах з друкованою основою

Основи здоров'я

24 квітня

Тема: Характер людини і здоров'я. самооцінка характеру. Доброзичливість і здоров'я людини. Практичні роботи: визначення рис власного характеру. Навчання - найголовніша справа. Розвиток пам'яті та уваги. Практична робота: вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги.

 

Завдання: опрацювати с. 121-128, виконати завдання в зошиті по відповідним темам

Завдання для учнів 3 класу з 13.04 по 17.04

Літературне читання

13,15 квітня

Тема: Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є.Гуцало "Прелюдія весни"

Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору

16,17 квітня

Тема: Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю.Збанацький "Лелеки"

Завдання:  ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору, створити ілюстрацію до твору

 

Математика

13 квітня

Тема: Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв'язування задач і рівнянь.

Завдання: виконати завдання 952, 953, 954, 955, 956, 958, 959

14 квітня

Тема:  Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв'язування задач. Творча робота над задачами.

Завдання: виконати завдання 925, 926, 927, 928, 929, 930, 932, 933, вивчити правила

15 квітня

Тема: Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв'язування задач.

Завдання: виконати завдання 969, 970, 971, 972, 973, 975, 976, вивчити правило

16 квітня

Тема: Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв'язування рівнянь  і задач.

Завдання: виконати завдання  977, 978, 979, 980, 981, 983, 984

Українська мова

13 квітня

Тема: Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту

Завдання:  виконати вправи 344, 345, 346

14 квітня

Тема: Дієслова-антоніми. Контрольна робота списування

Завдання: виконати вправи 347, 348, 349

16 квітня

Тема: Дієслова-синоніми. Редагування тексту.

Завдання: виконати вправи 350, 351, 352

 

Природознавство

17 квітня

Тема: Аналіз контрольної роботи. Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система. Опора тіла і рух. Опорно-рухова система.

Завдання: с.142-146, читати, дати відповіді на питання; с.144, 146 - практичні завдання, завдання в зошитах з друкованою основою

 

Я у світі

17 квітня

Тема: Навчальний проект: "Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів"

 

Завдання: підготувати проект за даною темою (країну обрати самостійно)

Завдання для учнів 3 класу з 06.04 по 10.04

Літературне читання

6 квітня

Тема: Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні "Яшка і Машка"

Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання, скласти тест на 5 питань по біографії автора

8 квітня

Тема: Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні "Омар"

Завдання:  дати відповіді на питання після твору, створити ілюстрацію до твору

9 квітня

Тема: Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні "Шоколад боцмана" (скорочено)

Завдання: дати відповіді на питання, виконати тест за творами М.Трублаїні

10 квітня

Тема: Урок позакласного читання.

 

Математика

6 квітня

Тема: Перевірка ділення множенням. Розв'язування  задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків.

Завдання: виконати завдання 916, 917, 918, 919, 920, 921, 923, 924, вивчити правило

7 квітня

Тема:  Перевірка множення діленням. Складання і розв'язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв'язування рівнянь.

Завдання: виконати завдання 925, 926, 927, 928, 929, 930, 932, 933, вивчити правило

8 квітня

Тема: Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв'язування рівнянь.

Завдання: виконати завдання 934, 935, 936, 937, 938, 940, 941, 942

9 квітня

Тема: Ділення виду 64:16 шляхом випробування. Розв'язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника.

Завдання: виконати завдання  943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951

 

Українська мова

6 квітня

Тема: Аналіз контрольної роботи. Дієслово як частина мови

Завдання:  виконати вправи 336, 337, 338, 339, вивчити правило, знати що таке дієслово та вміти добирати приклади

7 квітня

Тема: Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту.

Завдання: виконати вправи 340, 341, 342

8 квітня

Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки. (зошит з розвитку писемного мовлення)

 

Природознавство

10 квітня

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота №5. Тварини і середовище їх існування (зошит "Сходинки до успіху")

 

Основи здоров'я

10 квітня

Тема: Відпочинок на природі. Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу. Щоб не заблукати... Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу)

 

Завдання: опрацювати с.111-117, виконати завдання в зошиті по відповідним темам

Завдання для учнів 3 класу з 30.03 по 02.04

Літературне читання

30 березня-1 квітня

Тема: Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля»

Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання, створити ілюстрацію до прочитаного твору

2-3 квітня

Тема: Творчість Всеволода Нестайка. Дружба – це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг»

Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання, написати твір на тему «Хто такий друг»

 

Математика

30 березня

Тема: Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами.

Завдання: виконати завдання 879, 880, 881, 882, 883, 885, 886

31 березня

Тема:  Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою.

Завдання: виконати завдання 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 895, 896.

1 квітня

Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2. Складання задач за поданим виразом.

Завдання: виконати завдання 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 906, 907

2 квітня

Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження чистини числа.

Завдання: виконати завдання  907, 909, 910, 911, 912, 914, 915

 

Українська мова

30 березня

Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно створеним планом

Завдання:  виконати завдання в зашиті з розвитку мовлення на с.33-35

31 березня

Тема: Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник.

Завдання: виконати вправи 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335; знати як відмінюється прикметник за числами

2 квітня

Тема: Контрольна робота №6 з мовної теми «Частини мови. Іменник. Прикметник»

Завдання: виконати контрольну роботу в зошиті «Сходинки до успіху» на с.56-57 (2 варіант)

 

Природознавство

3 квітня

Тема: Заповідники. Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю

Завдання: опрацювати с.134-141, дати відповіді на запитання, виконати завдання в зошиті на с. 49; підготувати повідомлення про один заповідник чи ботанічний сад

 

Я у світі

3 квітня

Тема: Такі різні і такі схожі країни та народи. Я вивчаю різні країни і народи. Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомого, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.

Завдання: опрацювати с.114-125, виконати завдання в зошиті 74, 75, 76, 77,  78, 79, 80, 81, 82, 87