19.04Математика. Знайомимось з діленням з остачею. С.74-75.Впр.6-8. Читання. Медіавіконце. Мініпроект- створення обкладинки "Мій улюблений вірш"С.130 Українська мова. Головні і другорядні члени речення. С.131-132.Впр.5-7. Я досліджую світ.Правила безпеки в школі ,в побуті , громадських місцях. С.67-68.
20.04Математика. Ділення з остачею.С76-77 Впр.6-7. Українська мова.Розвиток зв'язного мовлення. Написання розповіді " Як я турбуюся про своє здоров'я" Читання. Узагальнення за прочитаним розділом. "Перевіряю свої досягнення" С.131. Дизайн і технології. Курчатко з сюрпризом.Виготовлення листівки.
Я досліджую світ. Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати. С.90-92. 21.04 Математика. Перевіряємо ділення з остачею. С.78-79.Впр.6-7. Читання. Тема.Все добре переймаю, а недобре--виправляю. Що? Де? Коли? Як?. Фізичне виховання. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.
22.04 Українська мова. Встановлюю зв'язок слів у реченні. С.133-134. Впр.6-8. Математика. Узагальнюємо ділення з остачею. С.80-81.Впр.7-10. Музичне мистецтво. Ритмічні вправи. А.Олєйнікова. "Побачити бароко"
23.04Математика. Досліджуємо ділення з остачею. С.82-83.Впр.6-9. Образотворче мистецтво. Створення образу улюбленого героя чи героїні кіно..С.101-103. Українська мова. Утворюю словосполучення. С.134-135.Впр.5-6. Інформатика. Для чого потрібні алгоритми.
16.04Українська мова.Утворення кличних форм іменників. Розігрування діалогу. С130.ВПр.8-9. Математика.Арифметичні дії множення і ділення. С.74-75Впр.4-5 Музичне мистецтво.Балет.П.Чайковський" Лебедине озеро" Я досліджую світ.Як зміцнювати своє здоров'я.. Загартування.С.62-63.
15.04Українська мова.Тема.Складання речень зі звертаннями.С.129-130. Впр.5; 8-9. Математика.Навички усних обчислень. Розв'язування задач. С.73. Мистецтво.Створення ескізу театрального костюма. Фізична культура. Організаційні вправи. Стрибки у довжину з місця.Естафети з м'ячем.
14.04.Математика.Закони множення.С.72. Виконати завдання. Читання.Тема.Якій пташці присвятив вірш Анатолій Качан.Вірш " Розливається Дунай" Я досліджую світ.Корисна їжа.Створення меню на один день.Правильне харчування. С.84-85. Фізична культура.Комплекс ЗРВ.Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки зі скакалкою.
12.04 Математика.Працюємо над навчальним проектом " Мій бюджет" Розв'язуємо задачі.С.69. ПроектС.71. Читання.Казковий образ дощу у вірші Д. Павличка." Дядько дощ".С.128. Українська мова.Розрізнення і побудова речень , різних за метою висловлювання. С.127. Я досліджую світ. Чим корисна їжа.С. 81-82.
Дизайн і технології. 24.11
Виготовлення витинанки.
Фізичне виховання. 24.11
Навички вододіння великим м'ячем.Елементи баскетболу.
30.03. Математика. Задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами. Підручник. С.65-66. Впр.6-7. Українська мова..Розрізняємо прийменники. Підручник. С.124. Впр.6-9. Читання. О.Олесь."В небі жайворонки,,,.Вивчити вірш напам'ять. Дизайн і технології. Техніка оригамі. Виготовлення піаніно.
Математика.24.11
Одиниці вимірювання величин.Стр.84-85.
Читання. 24.11
Перевіряю свої досягнення.Стр.59.Дати відповіді назапитання.
Українська мова. 24.11
Закінчення в словах.Стр.43-45. Впр.1-7.
Я досліджую світ. 23.11
Властивості повітря. Ст.103-106.
Математика 23.11
Одиниця вимірювання довжини. Міліметр.Ст 82-83.Розглянутивсі завдання.
Читання. 23.11
Скоромовки.Одну вивчити на пам'ять. Ст.58.
Мова. 23.11
Слова з однаковим звучанням, але різним значенням.Ст.41-43.Впр.8-9.
Фізична культура.
Навички володіння великим м'ячем.Різновиди ходьби та бігу.
Музичне мистецтво.
Вивчити пісню"Ой на горі та женці жнуть"
Математика.
Частина від цілого.Ст.78-79.Всі завдання.
Читання.
Народні загадки.Ст.57-58.
Образотворче мистецтво.
Ліплення тварин за власним задумом.
Я досліджую світ.
Які властивості має вода.Ст.90-93.
Математика.
Одиниці вимірювання величини. Ст.71
Мова.
Спільнокореневі слова.Ст.36-37.впр.1-8.
Читання.
Легенда."Походження назви Переяслав".Ст.53-54.
Завдання для учнів 3 класу з 21.04 по 24.04
Літературне читання
22 квітня
Тема: Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г.Демченко "Лелеки" (скорочено)
Завдання: читати твір, дати відповіді на питання після твору, письмово зробити порівняння творів "Лелеки" (тема твору, спільне, відмінне)
23 квітня
Тема: Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В.Чухліб "Равлик". Читання в особах.
Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору, читати в особах.
24, 27 квітня
Тема: Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги. Д.Чередниченко "Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик"
Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору, намалювати малюнок до кінцівки твору.
Математика
21 квітня
Тема: Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач.
Завдання: виконати завдання 985, 986, 988, 990, 991
22 квітня
Тема: Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач двома способами
Завдання: виконати завдання 992, 993, 994, 995, 997, 998
23 квітня
Тема: Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв'язування задач.
Завдання: виконати завдання 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1005
Українська мова
21 квітня
Тема: Змінювання дієслів за часами.
Завдання: виконати вправи 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359
23 квітня
Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір (зошит з розвитку писемного мовлення)
Природознавство
24 квітня
Тема: Травна система. Харчування. Правила здорового харчування. практичне завдання: складання раціону здорового харчування)
Завдання: с.149-153, читати, дати відповіді на питання; с.152, 153 - дослідницький практикум, завдання в зошитах з друкованою основою
Основи здоров'я
24 квітня
Тема: Характер людини і здоров'я. самооцінка характеру. Доброзичливість і здоров'я людини. Практичні роботи: визначення рис власного характеру. Навчання - найголовніша справа. Розвиток пам'яті та уваги. Практична робота: вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги.
Завдання: опрацювати с. 121-128, виконати завдання в зошиті по відповідним темам
Завдання для учнів 3 класу з 13.04 по 17.04
Літературне читання
13,15 квітня
Тема: Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є.Гуцало "Прелюдія весни"
Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору
16,17 квітня
Тема: Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю.Збанацький "Лелеки"
Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання після твору, створити ілюстрацію до твору
Математика
13 квітня
Тема: Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв'язування задач і рівнянь.
Завдання: виконати завдання 952, 953, 954, 955, 956, 958, 959
14 квітня
Тема: Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв'язування задач. Творча робота над задачами.
Завдання: виконати завдання 925, 926, 927, 928, 929, 930, 932, 933, вивчити правила
15 квітня
Тема: Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв'язування задач.
Завдання: виконати завдання 969, 970, 971, 972, 973, 975, 976, вивчити правило
16 квітня
Тема: Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв'язування рівнянь і задач.
Завдання: виконати завдання 977, 978, 979, 980, 981, 983, 984
Українська мова
13 квітня
Тема: Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту
Завдання: виконати вправи 344, 345, 346
14 квітня
Тема: Дієслова-антоніми. Контрольна робота списування
Завдання: виконати вправи 347, 348, 349
16 квітня
Тема: Дієслова-синоніми. Редагування тексту.
Завдання: виконати вправи 350, 351, 352
Природознавство
17 квітня
Тема: Аналіз контрольної роботи. Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система. Опора тіла і рух. Опорно-рухова система.
Завдання: с.142-146, читати, дати відповіді на питання; с.144, 146 - практичні завдання, завдання в зошитах з друкованою основою
Я у світі
17 квітня
Тема: Навчальний проект: "Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів"
Завдання: підготувати проект за даною темою (країну обрати самостійно)
Завдання для учнів 3 класу з 06.04 по 10.04
Літературне читання
6 квітня
Тема: Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні "Яшка і Машка"
Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання, скласти тест на 5 питань по біографії автора
8 квітня
Тема: Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні "Омар"
Завдання: дати відповіді на питання після твору, створити ілюстрацію до твору
9 квітня
Тема: Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М.Трублаїні "Шоколад боцмана" (скорочено)
Завдання: дати відповіді на питання, виконати тест за творами М.Трублаїні
10 квітня
Тема: Урок позакласного читання.
Математика
6 квітня
Тема: Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків.
Завдання: виконати завдання 916, 917, 918, 919, 920, 921, 923, 924, вивчити правило
7 квітня
Тема: Перевірка множення діленням. Складання і розв'язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв'язування рівнянь.
Завдання: виконати завдання 925, 926, 927, 928, 929, 930, 932, 933, вивчити правило
8 квітня
Тема: Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв'язування рівнянь.
Завдання: виконати завдання 934, 935, 936, 937, 938, 940, 941, 942
9 квітня
Тема: Ділення виду 64:16 шляхом випробування. Розв'язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника.
Завдання: виконати завдання 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951
Українська мова
6 квітня
Тема: Аналіз контрольної роботи. Дієслово як частина мови
Завдання: виконати вправи 336, 337, 338, 339, вивчити правило, знати що таке дієслово та вміти добирати приклади
7 квітня
Тема: Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту.
Завдання: виконати вправи 340, 341, 342
8 квітня
Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки. (зошит з розвитку писемного мовлення)
Природознавство
10 квітня
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота №5. Тварини і середовище їх існування (зошит "Сходинки до успіху")
Основи здоров'я
10 квітня
Тема: Відпочинок на природі. Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу. Щоб не заблукати... Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу)
Завдання: опрацювати с.111-117, виконати завдання в зошиті по відповідним темам
Завдання для учнів 3 класу з 30.03 по 02.04
Літературне читання
30 березня-1 квітня
Тема: Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля»
Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання, створити ілюстрацію до прочитаного твору
2-3 квітня
Тема: Творчість Всеволода Нестайка. Дружба – це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг»
Завдання: ознайомитися з біографією автора, дати відповіді на питання, написати твір на тему «Хто такий друг»
Математика
30 березня
Тема: Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами.
Завдання: виконати завдання 879, 880, 881, 882, 883, 885, 886
31 березня
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою.
Завдання: виконати завдання 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 895, 896.
1 квітня
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2. Складання задач за поданим виразом.
Завдання: виконати завдання 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 906, 907
2 квітня
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження чистини числа.
Завдання: виконати завдання 907, 909, 910, 911, 912, 914, 915
Українська мова
30 березня
Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно створеним планом
Завдання: виконати завдання в зашиті з розвитку мовлення на с.33-35
31 березня
Тема: Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник.
Завдання: виконати вправи 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335; знати як відмінюється прикметник за числами
2 квітня
Тема: Контрольна робота №6 з мовної теми «Частини мови. Іменник. Прикметник»
Завдання: виконати контрольну роботу в зошиті «Сходинки до успіху» на с.56-57 (2 варіант)
Природознавство
3 квітня
Тема: Заповідники. Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю
Завдання: опрацювати с.134-141, дати відповіді на запитання, виконати завдання в зошиті на с. 49; підготувати повідомлення про один заповідник чи ботанічний сад
Я у світі
3 квітня
Тема: Такі різні і такі схожі країни та народи. Я вивчаю різні країни і народи. Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомого, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.
Завдання: опрацювати с.114-125, виконати завдання в зошиті 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 87
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com